vineri, 18 decembrie 2015

Iubita mea

Si-am ras, am plans, si-am asteptat
Si ziua ce-a venit sa stea, sa nu mai pleci din viata mea
Caci am gresit si n-am uitat, dar tu, un inger, m-ai iertat,
Si ziua-n care te-am vazut, si te iubeam asa de mult
Va fi si trista, fericita, cu sentimente-amestecate
Dar in final, de mult uitate...


Si nu e trista ca te vad, ci ca te vad asa tarziu
Cand eu, iubita mea puteam, puteam s-o fac mai repede, stiu...
Insa acum tu esti a mea, si vreau sa fi toata viata,
Si cum iti jur asa ramane, iar tu mereu sa fi cu mine,
Iar tu cuminte si firava, sa-ti pui fruntea la mine-n palma,
Sa stai sa plangi, sa ma privesti, in timp ce-mi spui ca ma iubesti!

Iar eu cu ochii-n lacrimi si noduri in gat,
Te iau de mijloc, si-ncep sa te sarut,
Sa ne-atingem obrajii, umezi de la plans
Si-apoi din tristete, sa o dam in ras,
Sa stam sa ne iubim, cum doar noi doi stim
Sa fim ca doi copii, in mijlocul lumii...

TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu